بایگانی

لیست فروشگاه های اینترنتی معتبر

لیست فروشگاه های اینترنتی معتبر

لیست فروشگاه های اینترنتی معتبر

لیست فروشگاه های اینترنتی معتبر

لیست فروشگاه های اینترنتی معتبر

فهرست مطالب

لیست فروشگاه های اینترنتی معتبر

در کشور ما هم چند سالی است فروشگاه اینترنتی جزء بهترین سایت های ایرانی بوده و بازار داغی دارند و فروشنده های بزرگی در حال فعالیت هستند. اگر شما هم جزو آن دسته از آدم هایی هستید که تابه حال از یک فروشگاه اینترنتی خرید نکرده اید حتما این مقاله را تا آخر مطالعه کنید تا شما را با 10 مورد از بهترین فروشگاه های اینترنتی ایران در سال 1400 آشنا کنم تا شما بتوانید با مزایا و معایب هر یک از آن ها به صورت کامل و با جزئیات ریز و درشت آن آشنا شوید تا بهترین انتخاب را داشته باشید.

معرفی بهترین فروشگاه های اینترنتی ایران

1-  فروشگاه اینترنتی آف724 

فروشگاه اینترنتی آف724

OFF724.com

فروشگاه اینترنتی آف724، از جمله فروشگاه هایی است که کار خود را با عرضه کالاهای متنوع آغاز نموده است و تقریبا استاندارد های اولیه یک فروشگاه اینترنتی را دارا می باشد.

فروشگاه اینترنتی آف724 یکی از فروشگاه های اینترنتی کشور می باشد که سعی در ایجاد یک تجربه خوب از خرید اینترنتی برای کاربران و مشتریان خود دارد.تنوع محصولات در فروشگاه اینترنتی آف724 یکی از مزیت های آن محسوب می شود. تحویل به موقع سفارشات، خدمات قبل و بعد از فروش برای مشتریان از مزیت های آف724 محسوب می شود.

Off724 Online Shopping

قمیت محصولات در آف724 بسیار مناسب است و این مزیت را برای مشتریان قائل است که با عضویت و خرید کالاها، سود تعلق گرفته از هر خرید را به مشتری اعلام می کند. همچنین، این فروشگاه، در کنار این که ضمانت 7 روزه را برای کالاهای خریداری شده دارد، 5 روز به مشتری فرصت می دهد تا اگر از هزینه ای که برای کالای مورد نظر پرداخت شده است، ناراضی است، آن را به آف724 برگرداند.

مزایای فروشگاه آف724

  1. سایت زیبا و سرعت بالا
  2. دسته بندی های متنوع
  3. تضمین قیمت محصولات
  4. امکان مقایسه کالا ها با هم
  5. تضمین اصالت کالا
  6. امکان پرداخت در محل
  7. امکان پیگیری سفارش در مدت ارسال
  8. مشاوره رایگان

در کنار فروشگاه آف724، مجله اینترنتی آف724 مگ (off724mag) نیز در زمینه‌های مختلفی نظیر فناوری، فیلم و سریال، بازی و سرگرمی، علمی، گردشگری و کسب و کار فعالیت می‌کند و از مجله های اینترنتی پرمخاطب به شمار می‌آید

2- فروشگاه اینترنتی دیجی کالا

لیست فروشگاه های اینترنتی معتبر

دیجی کالا؛نامی آشنا برای همه ایرانیان است.وقتی از صحبت از فروشگاه اینترنتی می شود اولین نامی که به ذهن خطور می کند دیجی کالا است. دیجی کالا، سایتی است که از حدود 10 سال قبل، فعالیت خود را شروع کرده است و مانند همه ی فروشگاه ها، کار خود را به ارائه ی محصولاتی با تنوع پایین آغاز نموده است. این فروشگاه، بزرگترین فروشگاه اینترنتی ایران از دید عموم است.

این فروشگاه اینترنتی ماهانه ۶۰‌میلیون ورودی از گوگل دارد و بیش از یک میلیون و 700 هزار کالای مختلف را از تامین کننده های ایرانی و خارجی در معرض فروش قرار می دهد. دیجیکالا در هر روز ۴۵۰ هزار کالا را به دست خریداران می رساند و بیشتر کاربران آن سنی بین 25 تا 34 سال دارند.

دیجی کالا اکنون در سال 1399 با دارا بودن بیش از 10 سال سابقه کار و با قوانینی استاندارد مانند پرداخت در محل تحویل کالا، ضمانت 7 روزه و بازگشت کالا و تضمین اصالت کالا موفق شده است که به عنوان بزرگترین و بهترین فروشگاه اینترنتی ایران مشهور شود و رتبه سوم الکسا در کشور را کسب نماید، به گونه ای که مرجع خرید خیلی از ایرانیان و حتی مردم دیگر کشور ها قرار گرفته و افتخارات زیادی هم در این زمینه کسب نموده است.

با ورود به سایت دیجی کالا با دنیایی از انواع کالا ها روبرو می شوید دیجی کالا  نمونه ای از مثال معروف از شیر مرغ گرفته تا جان آدمیزاد است و هرآنچه که نیاز داشته باشید و به ذهن شما خطور کند را می توانید در این فروشگاه اینترنتی پیدا کنید.

Digikala online shopping

دیجی کالا از همان ابتدای فعالیت خود همیشه خلاقیت زیادی را برای معرفی حرفه ای و هوشمندانه محصولات خود به کار برده است و شاید یکی از مهمترین دلایلی که کاربران برای کسب اطلاعات دقیق در مورد یک کالا به سایت دیجی کالا مراجعه می کنند همین باشد، اما در سال های گذشته که هنوز فرهنگ خرید اینترنتی در ایران در ابتدای راه بود بیشتر کاربران دیجی کالا تنها برای کسب اطلاعات دقیق یک محصول به این سایت مراجعه می کردند و بعد از مطالعه مشخصات و مقایسات محصولات ، محصول مورد نیازشان را انتخاب می کردند و سپس به بازار های معمولی مراجعه کرده و کالای خود را تهیه می کردند.

دیجی کالا بی شک امروزه به بزرگ ترین منبع خرید اینترنتی و هم کسب اطلاعات در مورد یک محصول برای ما ایرانیان تبدیل شده است، زیرا هر محصول را به طور جداگانه و دقیق نقد و بررسی خواهد کرد.

از دیگر بخش های سایت فروشگاه اینترنتی دیجی کالا که نشانه برتری نسبت به دیگر رقبا شده است می توان به بخش OPEN BOX که برای اولین بار وارد ایران شده است اشاره کرد. به اینگونه که اگر مشتری محصول را خریداری کرد و به دستش رسید ولی با محصول درج شده در سایت مغایرت داشت می تواند این موضوع را با بخش پشتیبانی در میان بگذارد و حال دیجی کالا این محصول را به انبار باز می گرداند و بعد از تحلیل و بررسی محصول اقدام به تصحیح و تعمیر آن کرده و بعد از عکس برداری، مجددا آن محصول را در سایت قرار خواهد داد اما با این تفاوت که اینبار قیمتش کمتر است.

همچنین یکی دیگر قابلیت های منحصر به فرد دیجی کالا این است که کاربرانی که در تهران و یا یکی از شهرهای نزدیک به تهران سکونت دارند، می توانند سفارش خود را در مدت زمان کمتری تحویل بگیرند و هزینه محصول را درب منزل پرداخت نمایند، چراکه تمامی ماموران تحویل سفارش دارای یک دستگاه کارت خوان سیار هستند و مشتری می تواند به راحتی هزینه محصول را همان لحظه پرداخت کند.

اما سایت دیجی کالا تنها یک فروشگاه اینترنتی برای خرید نیست، بلکه در این فروشگاه خود مشتری هم اگر محصولی برای فروش دارد میتواند اقدام به همکاری با دیجی کالا کند.

مزایای فروشگاه دیجی کالا

  1. داشتن فیلتر های مناسب برای پیدا کردن کالای مورد نیاز.
  2. سرعت بسیار بالای سایت.
  3. پیشنهاد های روزانه جذاب و پشتیبانی ۲۴ ساعته.
  4. اطلاعات دقیق و هوشمندانه در مورد هر کالا.
  5. هفت روز گارانتی کالاها خریداری شده (به جزء کالاهایی که دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی هستند)
  6. داشتن نرم افزار موبایل مناسب.
  7. داشتن بخش سوپر مارکت.
  8. تجربه کاربری بسیار خوب.
  9. دارای سیستم ترغیب مجدد به خرید یا دیجی بن.
  10. مشخصات فنی کالا ها به طور دقیق.
  11. ثبت نام سریع در هنگام سفارش.
  12. بخش tv و mag.
  13. گزارش قیمت مناسب تر نسبت به قیمت کالاهای مشابه (جدید).
  14. پیشنهاد محصولات مرتبط.
  15. امکان پرداخت هزینه به هنگام دریافت سفارش در تهران و یا یکی از شهر های تحت پوشش تحویل اکسپرس دیجی کالا.
  16. و …

معایب فروشگاه دیجی کالا

  1. پیگیری نکردن بعد از لغو سفارش.
  2. به تازگی در ارسال محصولات دچار مشکل شده است.
  3. عدم پیگیری جدی در مورد بخش شکایات مشتریان.

این سایت با کلمه کلیدی “فروشگاه اینترنتی” اولین سایت در نتایج جستجو گوگل می باشد.

3- فروشگاه اینترنتی پلازا

لیست فروشگاه های اینترنتی معتبر

Plaza

فروشگاه اینترنتی پلازا با هدف تبدیل شدن به یک بازار بزرگ آنلاین چند سالی است که فعالیت خود را آغاز نموده؛ این فروشگاه اینترنتی در نظر دارد انواع کالای دیجیتال و غیر دیجیتال را متناسب با نیاز مخاطبین خود تامین کند تا کاربر بدون مراجعه حضوری و مناسب ترین قیمت ممکن محصول مورد نیاز خود را تهیه کند.

بازار اینترنتی پلازا در مرحله نخست تامین محصولات دیجیتال و لوازم جانبی مرتبط را در برنامه کاری خود دارد. در ویترین کالاهای دیجیتال پلازا محصولاتی همچون: موبایل، تبلت، لپ تاپ، کامپیوتر، دوربین و لوازم جانبی الکترونیک (هدفون، هدست، اسپیکر، کیف و کاور، کابل، شارژر، پاوربانک) از برندهای معتبری همچون اپل، سامسونگ، ال جی، سونی، شیائومی، هواوی، هوکو، هویت، تسکو، انرجایزر، ریزر، بلودی، لاجیتک، بیاند و غیره موجود و قابل خرید است.

از دیگر ویژگی‌های جالب فروشگاه پلازا می توان به تیم خبره‌ای از کارشناسان بازاریابی دیجیتال و تحلیل فضای جستجوی وب اشاره کرد که همپای بهترین فروشگاه های آنلاین کشور، مشغول پیش بینی فضای بازار لوازم دیجیتال و شناساندن بهتر این فروشگاه به کاربران ایرانی هستند.

تیم پشتیبانی پلازا به صورت دائمی مشغول آزمایش کالاهای عرضه شده توسط این فروشگاه هستند و نتایج آن را در قالب نقد و بررسی هایی جامع با عکس هایی واضح و گویا در وب سایت این مجموعه منتشر می کنند. با کمک این نقدها می توانید کالای دیجیتال مورد نظر خود را با اطمینان بالا خریداری کنید.

Plaza Online Shopping

خوب است بدانید که تمامی کالاهای فروشگاه اینترنتی پلازا با گارانتی عرضه می شوند و در صورت عدم رضایت، می‌توانید کالای خریداری شده از این فروشگاه آنلاین را پس از خرید، عودت دهید.

ارتباط مستقیم با تولیدکنندگان و واردکنندگان ایرانی یکی از مهم‌ترین دلایلی است که کالاهای عرضه شده در پلازا، نسبت به دیگر فروشگاه‌های اینترنتی ارزان‌تر است. بنابراین برای خرید کالاهایی مثل پاوربانک، هدست، ماوس و کیبورد و لوازم جانبی موبایل، قبل از رفتن به بازار، سری به فروشگاه پلازا بزنید.

اگر دوست دارید یک متخصص کالای دیجیتال هنگام خرید، شما را همراهی کند، فروشگاه اینترنتی پلازا بهترین انتخاب است. پلازا یکی از معروف‌ترین فروشگاه‌های آنلاین در ایران است که به صورت تخصصی در زمینه فروش لوازم جانبی موبایل و کامپیوتر فعالیت می‌کند.

بازار بزرگ آنلاین پلازا با هدف دستیابی به رضایت مشتریان سعی بر این دارد تا براساس برنامه‌ای مدون، به فروشگاهی با قدرت تامین حداکثری محصولات قابل فروش به صورت آنلاین تبدیل شود.

همچنین پلازا از یک مجله اینترنتی جذاب و بروز برخوردار است.

مزایای فروشگاه پلازا

  1. قیمت ارزان نسبت به سایر فروشگاه ها
  2. پیشنهاد های ویژه به همراه تخفیفات طولانی
  3. امکان مقایسه کالا ها با هم
  4. تضمین اصالت کالا
  5. 7 روز ضمانت بازگشت کالا
  6. ارسال سریع و راحت به سراسر کشور
  7. امکان پیگیری سفارش در مدت ارسال
  8. توضیحات و اطلاعات مفید کالا+عکس های با کیفیت
  9. امکان انتخاب نحوه ارسال
  10. داشتن فیلتر های مناسب برای پیدا کردن کالای مورد نیاز
  11. پیشنهاد های روزانه جذاب و پشتیبانی ۲۴ ساعته
  12. داشتن یک مجله جذاب و بروز

معایب فروشگاه پلازا

  1. عدم داشتن اپلیکیشن
  2. تنوع پایین محصولات
  3. سرعت نسبتا پایین سایت

در کنار فروشگاه پلازا، مجله اینترنتی پلازامگ (Plazamag) نیز در زمینه‌های مختلفی نظیر فناوری، فیلم و سریال، بازی و سرگرمی، علمی، گردشگری و کسب و کار فعالیت می‌کند و از مجله های اینترنتی پرمخاطب به شمار می‌آید.

4- فروشگاه اینترنتی ایمالز

لیست فروشگاه های اینترنتی معتبر

Emalls

ایمالز تنها یک فروشگاه اینترنتی نیست بلکه یک موتور جستجوی قدرتمند و کاملا حرفه ای مانند گوگل است که در مورد کالاها و اقلام مورد نیازتان اطلاعاتی به شما خواهد داد. علاوه بر این نقش یک واسطه را بین فروشنده و خریدار ایجاد کرده و فرایند خرید را آسان تر می کند. با نگاه به سایت این فروشگاه اینترنتی متوجه خواهید شد که تقریبا هیچ کالایی از دید ایمالز از قلم نیافتاده و جزء یکی از کاملترین و بهترین فروشگاه های اینترنتی کشور محسوب می شود.

فروشگاه اینترنتی ایمالز با ایجاد یک فضای رقابتی بین فروشندگان، باعث تعدیل قیمت ها شده و خریداران، می توانند کالاهای مورد نظر خود را با قیمت ارزان تر خریداری کنند. ایمالز سبب می شود تا خریدار همه انتخاب هایش را در یک نقطه تماشا کند و بتواند با آگاهی از قیمت واقعی محصول آن را انتخاب کند.

قابل ذکر است که ایمالز، تنها یک مرجع مقایسه و معرفی فروشگاه های اینترنتی بوده و هیچ دخالتی در کارکرد فروشگاه ها ندارد؛ در واقع همانطور که در قبل به آن اشاره شد، ایمالز همانند گوگل یک موتور جستجوگر کالا برای فروشگاه های اینترنتی و خرید است که به خریداران کمک می کند اقلام مورد نیاز خود را با بهترین قیمت تهیه کنند. یکی از ویژگی های منحصر به فرد این سایت علاوه بر دسترسی آسان از طریق اپلیکیشن های موجود این فروشگاه اینترنتی، قابلیت به روز خودکار اطلاعات و قیمت ها می باشد، در نتیجه فروشندگان تنها کافیست تا اطلاعات فروشگاه اینترنتی خود را به روزرسانی کرده تا داده های ثبت شده شان در ایمالز ذخیره و ثبت شود.

Emalls Online Store

در فروشگاه اینترنتی ایمالز، شما علاوه بر داشتن قیمت لحظه ای بازار درمورد تمامی کالا هایی که به آن ها نیاز دارید، می توانید به روز ترین اخبار فناوری و اطلاعات در رابطه با کالای مورد نیاز خود را دریافت کنید تا با شناخت بهتر و دید بازتر اقدام به تهیه کالای مدنظر خود نمایید. همچنین تمامی کسانی که از ایمالز خرید می کنند خیال شان راحت است که کالایی که خریده اند به هیچ وجه گران قیمت نیست چراکه با آگاهی کامل از قیمت اجناس آن را تهیه می کنند و همین باعث می شود تا همیشه از کیفیت خریدهای خود اطمینان داشته باشند.

مزایای فروشگاه ایمالز

  1. وجود طیف وسیعی از کالا.
  2. دسته بندی های درست.
  3. ایجای فضای رقابتی بین فروشندگان.
  4. سرعت بالای سایت.
  5. بروزرسانی خودکار و لحظه ای کالا ها و قیمت های آن ها.
  6. داشتن اپلیکیشن برای اندروید و IOS.
  7. نمایش تمامی فروشندگان کالای مدنظر به همراه آدرس، قیمت پیشنهادی و … .
  8. جستجوی سریع و آسان کالای مورد نیاز.
  9. وجود تخفیفات طولانی.

معایب فروشگاه ایمالز

  1. وجود تبلیغات زیاد در سایت ایمالز.
  2. پشتیبانی بسیار کند.
  3. نبودن ایمالز به عنوان طرف حساب.
  4. کند بودن اپلیکیشن در نسخه IOS.

5- فروشگاه اینترنتی مقداد آی تی

لیست فروشگاه های اینترنتی معتبر

Meghadadit

مقداد آی تی یکی از بهترین فروشگاه های آنلاین ایران است که با هدف خرید رضایت بخش از سوی مشتری فعالیت خود را آغاز نموده تایک فضای بسیار مناسب برای اطلاع از محصولات هوشمند و IT و لوازم جانبی برای مشتریانش باشد. فروشگاه اینترنتی مقداد آی تی، در ابتدا کار خود را با فروش عمده لپ تاپ و قطعات کامپیوتری آغاز کرد و پس از جلب رضایت مشتریان خود، اقدام به توسعه کار و ایجاد فروشگاه اینترنتی خاص، در جهت فروش و ارائه اطلاعات درمورد محصولات IT و لوازم جانبی نمود.

با ورود به این سایت، شما قدم به دنیایی از کالا های الکترونیکی و دیجیتالی گذاشته اید که می توانید در آنجا کالاهای مورد نیاز خود را با برند های معتبر جهانی و با قیمتی باورنکردنی پیدا کنید. این فروشگاه با پشتکار و اخلاق کاری رابطه ای خوب با مشتری هایش برقرار کرده است و هدف اصلی آن عرضه بهترین محصولات به مشتریان و حفظ پول آن ها در زمان خرید است. شما می توانید در هنگام خرید هر محصولی در فروشگاه مقداد آی تی از تمامی اطلاعات آن محصول و مزایا و معایبش مطلع شده و سپس اقدام به خرید کنید.

Meghdadit Online Shopping

مزایای فروشگاه مقداد آی تی

  1. سایت زیبا و سرعت بالا
  2. دسته بندی های متنوع
  3. پیشنهاد های ویژه به همراه تخفیفات طولانی
  4. امکان مقایسه کالا ها با هم
  5. تضمین اصالت کالا
  6. 7 روز ضمانت بازگشت کالا
  7. امکان پرداخت در محل
  8. امکان پیگیری سفارش در مدت ارسال
  9. امکان انتخاب نحوه ارسال
  10. مشاوره رایگان
  11. وجود بخش فروش کالا های استوک

معایب فروشگاه مقداد آی تی

  1. عدم داشتن اپلیکیشن
  2. پیگیری ضعیف سفارش در مدت ارسال

6- عمده فروشی لباس وفا پوش

لیست فروشگاه های اینترنتی معتبر

عمده فروشی لباس وفا پوش

تا به اینجای کار از فروشگاه های خرده فروشی گفتیم، از دیجی کالا و دیجی استایل گرفته تا پلازا و ایمالز و مقداد آیتی و زنبیل، علاوه بر فروشگاه های آنلاین خرده فروشی (Retail)، بازارهای عمده فروشی آنلاین نیز در حال رونق گرفتن هستند و در دسته بندی های مختلفی در حال فعالیتند، وفا پوش یکی از این فروشگاه های آنلاین است که در حوزه پوشاک تخصص دارد و محصولاتش را به صورت عمده به فروش می رساند.

با ورود به وفا پوش شما با سه دسته اصلی رو به رو می شوید، لباس زنانه عمده، لباس مردانه عمده و لباس بچه گانه عمده و همینطور با دسته هایی همچون لباس ورزشی عمده، شلوار عمده و جوراب عمده و …… .

دسته بندی لباس زنانه عمده

از آنجا که وفا پوش خودش تولید کننده لباس زنانه بوده، در بدو امر با همین دسته بندی شروع به فعالیت کرد که این کتگوری شامل:

– بلوز

– شومیز

– تونیک

– شلوار زنانه عمده

– شلوار جین

– دامن

– مانتو

بی شک وفا پوش یک منبع بی بدیل برای خرید و فروش لباس عمده است و مشتریانش می توانند بدور از هیاهوی بازار تهران و مسافرت و هزینه های سر سامان آور، به راحتی خرید لباس عمده را از این سایت انجام دهند.

مزایای عمده فروشی آنلاین لباس وفا پوش

  1. داشتن فیلترهای مناسب برای خریداران لباس عمده
  2. سرعت مناسب سایت
  3. اطلاعات دقیق و علمی راجع به هر یک از محصولات
  4. برخورداری از اپلیکیشن موبایل (به زودی)
  5. تجربه کاربری (ui) خوب
  6. ثبت بسیار سریع هنگام خرید
  7. پیشنهاد محصولات مشابه به مشتری
  8. پیشنهاد محصولات مرتبط

معایب فروشگاه اینترنتی وفا پوش

  1. نداشتن اپلیکیشن ios
  2. عدم همکاری با تامین کننده خارج از تهران
  3. عدم ارسال محصولات در همان روز (در برخی موارد)

7- فروشگاه اینترنتی بانه دات کام

لیست فروشگاه های اینترنتی معتبر

Baneh

یکی از قدیمی ترین فروشگاه اینترنتی های لوازم خانگی در ایران فروشگاه اینترنتی بانه دات کام با بیش از 8 سال فعالیت است. از رتبه الکسای ایران بانه دات کام می توان فهمید که ترافیک روزانه بالایی دارد. همانطور که از نام این فروشگاه اینترنتی مشخص است واقع در بانه استان کردستان است. بیشتر محصولاتی هم که در این فروشگاه اینترنتی عرضه می شوند از بانه می باشد.

یکی از مزیت های فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی بانه دات کام گارانتی بازگشت وجه و کالا در 7 روز است که این شرایط باعث اعتماد سازی بیشتر برای خریداران شده است.

فروشگاه بانه دات کام به دلیل قیمت های بسیار مناسب و اصالت و کیفیت بالای محصولاتش توانسته مشتریان بسیار زیادی را به سمت خود جذب کند. همچنین فروشگاه آنلاین بانه دات کام توانست در یازدهمین جشنواره وب و موبایل در ایران جزو ۵ سایت برتر در حوزه فروشگاه های خرید اینترنتی قرار گیرد.

اگر عدم اصالت کالا را ثابت کردید ۲۰ درصد از مبلغ محصول بیشتر دریافت کنید! بله درست شنیدید این برنامه ۱۲۰ درصد گارانتی اصالت کالای فروشگاه بانه دات کام است و می گوید اگر عدم اصالت کالای ارسالی به شما ثابت شود فروشگاه بانه دات کام ۲۰ درصد بیشتر از مبلغ پرداختی برای محصول را به مشتریان پرداخت می کند.

Baneh.com Online Shopping

فروشگاه اینترنتی بانه دات کام عرضه کننده محصولاتی در دسته بندی لوازم صوتی و تصویری، کالای دیجیتال، لوازم خانگی، لوازم سرمایشی و گرمایشی، زیبایی و سلامت، لوازم خودرو و … با بهترین کیفیت و تضمین اصل بودن کالا از بهترین برندهای دنیا است.

مزایای فروشگاه بانه دات کام :

  • رابط کاربری حرفه ای و زیبای سایت
  • ضمانت کمترین قیمت محصولات
  • تنوع بسیار خوب محصولات
  • تضمین اصالت ۱۲۰ درصدی کالا
  • دارای تخفیفات متنوع به صورت دوره ای و روزانه
  • سازگاری کامل با دیوایس های مختلف (ریسپانسیو)
  • سرعت لود بالای سایت
  • ارسال سریع سفارشات به سراسر کشور
  • قابلیت پرداخت در محل شما
  • ۷ روز ضمانت تعویض محصول
  • عرضه پکیج های ویژه مخصوص جهیزیه عروس
  • دارای پشتیبانی ۲۴ ساعته

معایب فروشگاه بانه دات کام :

  • بروز نبودن قیمت های محصولات به دلیل نوسان قیمت ارز
  • نداشتن اپلیکیشن موبایل
  • مجبور بودن ثبت نام کاربر در زمان ثبت سفارش
  • نبودن یک سیستم برای رسیدگی به شکایت های مشتری های ناراضی
  • موجود نبودن برخی محصولات در زمان هایی خاص

8- فروشگاه اینترنتی شیکسون

لیست فروشگاه های اینترنتی معتبر

Shixon

یکی از برترین و جذاب  ترین فروشگاه های اینترنتی لباس، فروشگاه شیکسون است. تصاویر لباس ها و ست ها در سایت شیکسون، توسط عکاسان حرفه ای خود شیکسون تهیه شده اند و تصاویر بسیار واقعی هستند. این فروشگاه، فقط ارائه دهنده ی لباس است که انواع متنوع لباس در رنگ بندی ها و سایز بندی های مختلف ارائه می شوند. خرید از شیکسون به گونه ای است که می توانید لباس را درب منزل تحویل بگیرید و پرو کنید و در صورتی پسند کردید، مبلغ را پرداخت کنید.

تصاویر لباس ها و ست های ارائه شده در سایت شیکسون، توسط عکاس های حرفه ای خود شیکسون تهیه شده است و به همین دلیل است که عکس ها بسیار واقعی و ملموس به نظر می رسند.

مزایای فروشگاه شیکسون

  1. سایت زیبا
  2. سرعت بالای سایت
  3. طراحی کاربر پسند وب سایت
  4. تنوع بالای محصولات
  5. تضمین اصالت کالا
  6. پیشنهاد های ویژه و کوپن های تخفیف باورد نکردنی
  7. امکان پرداخت در محل
  8. توضیحات دقیق سایز بندی لباس ها
  9. ارائه لباس های تک سایز با قیمت های ویژه و ارزان

معایب فروشگاه شیکسون

  1. عضویت سخت و پیچیده
  2. روش های ارسال تنوع ندارد

9- فروشگاه اینترنتی اسنپ مارکت(بامیلو سابق)

لیست فروشگاه های اینترنتی معتبر

Snapp Market

اسنپ مارکت یکی از بهترین سایت های فروشگاهی ایران است که از اعضای تازه کار مجموعه اسنپ بوده و با همکاری هایپر استار بنیان نهاده شده است، اسنپ مارکت دارای دو نسخه موبایلی اندروید و آیفون می باشد که می توانید آن را از صفحه وب سایت خودش، کافه بازار، اپ استور یا سیب اپ دانلود نمایید.
این اپلیکیشن برای تمام نقاط شهر قابل استفاده بود و مشتریان می توانند به صورت آنلاین محصول مورد نظر را با استفاده از اپلیکیشن و از طریق هایپراستار سفارش دهند. با توجه به سابقه پیشین این شرکت باید گفت فقط انتظار موفقیت از اسنپ مارکت را باید داشت. قطعا نام هایپر استار در زمینه کالاهای تند مصرف به گوشتان خورده است. هایپر استار جز اولین شرکت هایی بود که هایپر مارکت را در قالب فروشگاه های اینترنتی راه اندازی کرد. در حال حاضر نیز علاوه بر تهران، دارای چندین شعبه دیگر در شهر های مختلف می باشد.
اما با وجود تمام این ها، این دو شرکت برای این که بتوانند به موفقیت برسند باید چالش های زیادی را در زمینه عرضه و فروش آنلاین محصولات سوپرمارکتی بگذرانند. “اسنپ مارکت می تواند جایگزین مناسبی برای برند بامیلو باشد.

Snapp Market (Bamilo)

مزایای فروشگاه اسنپ مارکت

  1. پروسه خرید ساده
  2. رابط کاربری مناسب و ارزان
  3. تخفیف های 40 و 50 درصدی
  4. گستردگی بالا
  5. اپلیکیشن موبایلی اندروید و آیفون
  6. ثبت شکایات

معایب فروشگاه اسنپ مارکت

  1. شلخته بودن اقلام خریداری شده
  2. تاریخ انقضای کم بعضی از محصولات
  3. پیک رایگان فقط برای کالاهای بیشتر از 100 هزارتومان
  4. محدود به شهر تهران

10- فروشگاه اینترنتی مدیسه

لیست فروشگاه های اینترنتی معتبر

Modiseh

او می خواهد دوست خوش سلیقه شما باشد! این شعار فروشگاه اینترنتی مدیسه است که اگر نگاهی دقیق به این فروشگاه اینترنتی بیاندازیم به این باور خواهیم رسید که جمله معروفش فقط یک شعار نبوده و در واقعیت نیز به این شعار جامه عمل پوشانده است.

فروشگاه اینترنتی مدیسه در ابتدا در حوزه پوشاک فعالیت خود را آغاز کرد و هم اکنون در دسته بندی های بسیار متنوع تری محصولات خود را ارائه می کند. سایت مدیسه هم یکی از ۱۰ فروشگاه اینترنتی برتر ایران است که در حال حاضر رتبه الکسای آن در ایران ۱۲۸ و در جهان ۲۴۱۱ است که این رتبه نشان از محبوبیت و پر بازدید بودن آن است. فروشگاه مدیسه چون در ابتدا به صورت تخصصی در حوزه پوشاک شروع به کار کرده است هنوز هم اصالت خود را حفظ کرده و شما اگر می خواهید پوشاک های مرغوب و برندهای مطرح جهان را با قیمتی مناسب و به صورت اینترنتی خریداری کنید فروشگاه آنلاین مدیسه بهترین انتخاب است.

برای افرادی که تمایل به پوشیدن لباس های شیک و فاخر با مد روز آن هم از برند های معتبر را دارند، مدیسه یکی از بهترین فروشگاه اینترنتی لباس است که با طراحی شیک و کیفیت عالی محصولات نظر خریدار را  به خود جلب می کند. سایت مدیسه در ابتدا فقط فروشگاهی برای پوشاک بود ولی با گذر زمان و استفاده از سود فروش، دست به توسعه و افزایش محصولات زدند که حاصل آن اضافه شدن بخش پوشاک برای کودکان و نوزادان بود و با گذر زمان امروزه محصولاتی همچون عطر، لوازم آرایشی، نوشیدنی و… را برای عرضه به مشتریان فراهم کرده است.

مزایای فروشگاه مدیسه

  1. رابط کاربری بسیار حرفه ای و کاربر پسند
  2. سیستم جستجوی پیشرفته و سریع برای یافتن محصولات مورد نیاز
  3. دارای دسته بندی حرفه ای در محصولات
  4. ضمانت اصالت و بهترین قیمت محصولات
  5. دادن ۳۵ هزار تومان تخفیف تنها با عضویت در سایت مدیسه
  6. تخفیف های طولانی

معایب فروشگاه مدیسه

  1. قیمت های زیاد برخی از کالاها
  2. پایین بودن سرعت در ارسال سفارشات
  3. عدم نمایش درست سایت در موبایل
  4. عدم پشتیبانی 24 ساعته

در این مقاله سعی شد بهترین فروشگاه اینترنتی های ایران را معرفی کنم و به نکات قوت و ضعف آن ها اشاره کنم.در انتها نیز از شما خوانندگان محترم این مقاله دعوت می کنم که تجربه های خود را از فروشگاه های اینترنتی در این لیست یا هر فروشگاه آنلاین دیگری که شما از آن خرید اینترنتی داشته اید را با من به اشتراک بگذارید تا هر شخصی که این مطلب را مطاله می کند بتواند از تجربه های شما برای انتخاب یک فروشگاه اینترنتی خوب استفاده کند و یک خرید اینترنتی لذت بخش داشته باشد.

به نظر شما بهترین سایت فروشگاه اینترنتی کدام است؟

فروشگاه اینترنتی آف724 ؛ محلی برای ذخیره سرمایه شما

سامانه ثبت الکترونیکی مشاغل کشور  /   سامانه ثبت مشاغل کشور  /  سامانه جامع تبلیغات صنعت ساختمان   /  جستجوگر هوشمند خبر

 

  • دلارام
    ۱۴۰۱/۰۳/۱۶ در ۰۶:۲۷

    سلام ممنون که مثله بعضی از جاهای دیگه فقط برندای دیجی کالا و امثالهم رو که میشناسیم معرفی نکردید و فروشگاه های جدید رو گفتین. البته من خودم یجا به اسم ژرمن کالا میشناسم که باوجود اینکه خیلیا نمیشناسن، میتونه گزینه خیلی خوبی برای کالاهای اصلی باشه.

یک نظر اضافه کنید
شعبه آنلاین کسب و کار مجله خبری کوشا